Welkom bij de FAQ van Tafeltennisvereniging Trias!

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze vereniging, van lidmaatschap en trainingen tot uitrusting en evenementen. Deze sectie is bedoeld om je snel de informatie te geven die je nodig hebt. Kun je niet vinden wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!

• Bij Trias hoef je je niet apart aan te melden voor reguliere trainingssessies. Als lid ben je welkom om deel te nemen aan de trainingen die overeenkomen met jouw vaardigheidsniveau. Raadpleeg de trainingsschema's op onze website hier of neem contact op met onze trainers voor advies over welke sessies het beste bij je passen.

• De lidmaatschapskosten variëren afhankelijk van leeftijdscategorie en lidmaatschapstype (bijv. competitie of recreatief). Voor de meest actuele tarieven, kun je hier klikken

• Voor de trainingen en wedstrijden draag je sportkleding en zaalschoenen. Heb je nog geen batje? Geen probleem, je kunt er in het begin een van ons lenen. Als je toe bent aan je eigen batje, geven we je graag advies over welk type het beste past bij jouw speelstijl en niveau.

• Ja, we organiseren regelmatig sociale activiteiten, toernooien en evenementen voor onze leden. Houd onze website en sociale media in de gaten voor aankondigingen en hoe je kunt deelnemen.

• Als je geïnteresseerd bent in het spelen van competities, nodigen we je van harte uit om met onze wedstrijdsecreatris te spreken. Die kan je meer vertellen over hoe je kunt deelnemen en wat je kunt verwachten. Deelname aan competities is vrijblijvend en een geweldige manier om je vaardigheden te testen en nieuwe mensen te ontmoeten. We ondersteunen spelers van alle niveaus om mee te doen en plezier te hebben in de competitie.

• We communiceren regelmatig via e-mail, onze website, en sociale media kanalen. Zorg ervoor dat je ons volgt en je e-mailinstellingen zo hebt ingesteld dat je onze communicatie niet mist.

• Voor algemene vragen kun je altijd terecht bij ons secretariaat via bestuur@ttv-trias.nl. Voor specifieke vragen over trainingen, lidmaatschap, of andere zaken zijn de contactgegevens van relevante bestuursleden en trainers te vinden op onze website. Daarnaast hebben we bij Tafeltennisvereniging Trias een vertrouwenspersoon beschikbaar voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor of te maken heeft met persoonlijke problemen of zorgen. Je kunt vertrouwelijk contact opnemen met onze vertrouwenspersoon via de gegevens die hier staan. We zorgen voor een veilige omgeving waar je vrijuit kunt spreken en ondersteuning kunt vinden.